News

In het plan Waterfront wordt de locatie van de jachthaven negentig graden gedraaid en 200 meter opgeschoven, zodat ruimte wordt gemaakt voor het nieuwe woongebied De Bakens.

In het plan Waterfront wordt de locatie van de jachthaven negentig graden gedraaid en tweehonderd meter opgeschoven, zodat ruimte wordt gemaakt voor het nieuwe woongebied De Bakens.

Tijdens de werkzaamheden blijft de oude jachthaven beschikbaar. De ingang vanaf het water is door de werkzaamheden verplaatst naar de zijkant van de jachthaven en de achterste aanlegsteiger is komen te vervallen. Om de ‘verloren’ aanlegplaatsen te compenseren, heeft Boskalis Nederland een tijdelijke, drijvende steiger gemaakt. Deze is te bereiken met een handbediend pontje. Om de goede samenwerking tussen Boskalis Nederland en Watersportvereniging Flevo te benadrukken, werd uitvoerder Nico Blaauw in het zonnetje gezet. De afgelopen tijd heeft hij zich flink ingezet om de overlast van de werkzaamheden voor de leden van de watersportvereniging te minimaliseren. Het pontje is om die reden naar hem vernoemd.

For IR matters contact our Director of Investor Relations & Corporate Communications.

Stay up to date

Enter your email address to receive Boskalis press releases, news and/or financial calendar updates.