News

Na afloop van het grote iMaintain/NVDO Infra Congres, dat de Nederlandse Vereniging voor Doelmatig Onderhoud (NVDO) organiseerde op 28 november jongstleden, vond de Verkiezing van het Infra Projectteam van het Jaar 2013 plaats. Uit de vele inzendingen werden al eerder dit jaar uiteindelijk twee projectteams genomineerd.

Het Variabel Onderhoudscontract (VOC) is een nieuwe contract- ofwel samenwerkingsvorm. Wie goed presteert, krijgt als beloning nog twee keer een jaar verlenging van het contract. Dat is kort gezegd het belangrijkste speerpunt binnen het contract. Rijkswaterstaat heeft twee percelen gegund waarop deze nieuwe contractvorm van toepassing is: asfaltonderhoud Noord-Holland Zuid perceel 3 en Noord-Brabant Oost perceel 5.

Het VOC-team is 'Infra Projectteam van het Jaar 2013' geworden omdat het team een technische innovatie in wegbeheer heeft weggezet, de weg van de schijnbaar onbegaanbare paden durfde in te slaan, en vanuit een traditionele praktijk de zaken om heeft gebogen naar een nieuwe kracht in het onderhoudsvak.

For IR matters contact our Director of Investor Relations & Corporate Communications.

Stay up to date

Enter your email address to receive Boskalis press releases, news and/or financial calendar updates.