Boskalis publiceert Jaarverslag en CSR verslag 2016

Papendrecht, 8 maart 2017 Koninklijke Boskalis Westminster N.V. heeft het Jaarverslag 2016 en het Corporate Social Responsibility (CSR) verslag 2016 gepubliceerd. Deze verslagen zijn in het Engels uitgebracht. Het Corporate Business Plan 2017-2019 wordt nader toegelicht in het jaarverslag. De verslagen zijn vanaf heden beschikbaar als interactieve PDF documenten en direct te downloaden via www.boskalis.com/reports. Voor meer informatie Investor relations:
press@boskalis.com T +31 78 6969310 Koninklijke Boskalis Westminster N.V. is een toonaangevende internationale dienstverlener op het gebied van baggeren, maritieme infrastructuur en maritieme diensten. De onderneming levert wereldwijd creatieve en innovatieve totaaloplossingen voor infrastructurele uitdagingen in maritieme gebieden, kuststreken en rivierdelta's met onder meer de aanleg en onderhoud van havens en vaarwegen, creatie van land in water en bescherming van kusten en oevers. Tevens voert Boskalis projecten uit en levert het een breed spectrum aan maritieme diensten voor de olie- en gassector en offshore windindustrie en voert het scheepsbergingen uit (SMIT Salvage). Daarnaast heeft Boskalis meerdere strategische partnerships in havensleep- en terminaldiensten (KOTUG SMIT Towage, Keppel Smit Towage, Saam Smit Towage en Smit Lamnalco). Met een veelzijdige vloot van ruim 900 schepen en vaartuigen en 11.700 medewerkers, inclusief deelnemingen, is de onderneming actief in meer dan 90 landen, verspreid over zes continenten. Dit persbericht is tevens opgenomen op onze website www.boskalis.com.