Boskalis publiceert Jaarverslag en CSR verslag 2014

Papendrecht, 12 maart 2015 Koninklijke Boskalis Westminster N.V. heeft het Jaarverslag 2014 en het Corporate Social Responsibility (CSR) Verslag 2014 gepubliceerd. Deze verslagen zijn zowel in het Nederlands als Engels uitgebracht. De verslagen zijn vanaf heden als PDF download beschikbaar via www.boskalis.nl en binnen 1 à 2 weken zal tevens de HTML-versie online staan (www.boskalis.nl/jaarverslag). Tevens is de financiële agenda voor 2015 bijgewerkt:
2015 FINANCIËLE AGENDA
12 maart Publicatie jaarcijfers 2014
12 mei Trading update eerste kwartaal 2015
12 mei Algemene Vergadering van Aandeelhouders
14 mei Aandeel noteert ex-dividend
15 mei Registratiedatum voor dividendgerechtigdheid (na sluiting beurs)
1 juni Uiterste datum bekendmaking dividendvoorkeur
4 juni Vaststelling en publicatie van het keuzedividend aan de hand van gemiddelde beurskoersen op 2, 3 en 4 juni (na sluiting beurs)
9 juni Betaalbaarstelling dividend en levering aandelen
20 augustus Publicatie halfjaarcijfers 2015
13 november Trading update derde kwartaal 2015
Voor meer informatie Investor relations:
press@boskalis.com T +31 78 6969310 Koninklijke Boskalis Westminster N.V. is een toonaangevende internationale dienstverlener op het gebied van baggeren, maritieme infrastructuur en maritieme diensten. De onderneming levert wereldwijd creatieve en innovatieve totaaloplossingen voor infrastructurele uitdagingen in maritieme gebieden, kuststreken en rivierdelta's met onder meer de aanleg en onderhoud van havens en vaarwegen, creatie van land in water en bescherming van kusten en oevers. Tevens voert Boskalis projecten uit en levert het een breed spectrum aan maritieme diensten voor de offshore energiesector, waaronder subsea, zwaar transport, hijswerk en installatie (uitgevoerd door Boskalis, Dockwise en Fairmount) en levert het sleepdiensten en scheepsbergingen (uitgevoerd door SMIT). Daarnaast heeft Boskalis meerdere strategische partnerships in havensleep- en terminaldiensten (Keppel Smit Towage, SAAM SMIT Towage en Smit Lamnalco). Met een veelzijdige vloot van 1.000 eenheden is de onderneming actief in circa 75 landen, verspreid over zes continenten. Exclusief haar deel in partnerships heeft Boskalis circa 8.500 medewerkers in dienst. Dit persbericht is tevens opgenomen op onze website www.boskalis.nl.