Mevrouw drs. I. Haaijer benoemd tot lid Raad van Commissarissen van Boskalis

Papendrecht, 10 november 2016 Tijdens de vandaag gehouden Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders is mevrouw drs. I. Haaijer benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen van Koninklijke Boskalis Westminster N.V. voor een termijn van vier jaar. Mevrouw Haaijer (47 jaar) vervult de functie van President & CEO van DSM Food Specialties en is lid van de Business Council van Royal DSM N.V. Mevrouw Haaijer heeft voorheen onder meer de posities van Non-Executive Director en Board Member van RPC Group Ltd, President van DSM Personal Care en CEO van Philips AVENT bekleed. Mevrouw Haaijer wordt, gezien de brede bestuurlijke ervaring die zij heeft opgedaan bij een divers palet aan internationale beursgenoteerde bedrijven, als zeer geschikt beschouwd voor deze functie binnen de Raad van Commissarissen van Boskalis. VOOR MEER INFORMATIE Investor relations:
press@boskalis.com T +31 78 6969310 Koninklijke Boskalis Westminster N.V. is een toonaangevende internationale dienstverlener op het gebied van baggeren, maritieme infrastructuur en maritieme diensten. De onderneming levert wereldwijd creatieve en innovatieve totaaloplossingen voor infrastructurele uitdagingen in maritieme gebieden, kuststreken en rivierdelta's met onder meer de aanleg en onderhoud van havens en vaarwegen, creatie van land in water en bescherming van kusten en oevers. Tevens voert Boskalis projecten uit en levert het een breed spectrum aan maritieme diensten voor de olie- en gassector en offshore windindustrie en voert het scheepsbergingen uit (SMIT Salvage). Daarnaast heeft Boskalis meerdere strategische partnerships in havensleep- en terminaldiensten (KOTUG SMIT Towage, Keppel Smit Towage, Saam Smit Towage en Smit Lamnalco). Met een veelzijdige vloot van 1.000 eenheden is de onderneming actief in circa 75 landen, verspreid over zes continenten. Boskalis heeft ruim 8.200 medewerkers in dienst, exclusief zijn deel in partnerships. Dit persbericht is tevens opgenomen op onze website www.boskalis.com.